Průběh zakázky
Zajímá Vás, jak budeme postupovat, když se na nás obrátíte se svým zadáním? Vše lze shrnout do několika jednoduchých kroků.
1. PLÁNOVÁNÍ
- prohlédneme si společně prostory, kterých se změna týká
- vyslechneme si Vaše představy
- seznámíme Vás s technickými možnostmi, ukážeme Vám vzorníky
- sestavíme pro Vás rozpočet podle Vašich představ
2. NÁVRH
- pro dokonalý přehled o rozvržení prostoru zpracujeme 3D vizualizaci
- vytvoříme veškerou faktickou i výkresovou dokumentaci
- vše s Vámi průběžně konzultujeme, interiér netvoříme pro sebe, ale k Vaší naprosté spokojenosti
- rozdělíme se s Vámi o své know-how a seznámíme Vás s netušenými možnostmi volby materiálů i s chytrými tipy, jak ušetřit
3. STANOVENÍ TERMÍNŮ
- veškeré společné konzultace samozřejmě musejí získat svou oficiální podobu, proto pro Váš klid vše zaneseme do smlouvy s pevně danými termíny, použitými materiály a dalšími dohodnutými náležitostmi
4. PRÁCE
- přímo na místě vše nachystáme a zařídíme tak, aby mohly úpravy začít
- pustíme se do naplánovaných prací, materiály i vybavení přivezeme, namontujeme
- předáme Vám hotové dílo, z papíru ho společně během krátké doby, průměrně 4-6 týdnů, přeměníme ve skutečnost!
Po celou dobu naší spolupráce Vám budou k dispozici naši specialisté pro odborné konzultace.
Těšíme se na Vás