Průběh zakázky

Průběh zakázky

Zajímá Vás, jak budeme postupovat, když se na nás obrátíte se svým zadáním? Vše lze shrnout do několika jednoduchých kroků.

1. PLÁNOVÁNÍ

  • prohlédneme si společně prostory, kterých se změna týká
  • vyslechneme si Vaše představy
  • seznámíme Vás s technickými možnostmi, ukážeme Vám vzorníky
  • sestavíme pro Vás rozpočet podle Vašich představ

2. NÁVRH

  • pro dokonalý přehled o rozvržení prostoru zpracujeme 3D vizualizaci
  • vytvoříme veškerou faktickou i výkresovou dokumentaci
  • vše s Vámi průběžně konzultujeme, interiér netvoříme pro sebe, ale k Vaší naprosté spokojenosti
  • rozdělíme se s Vámi o své know-how a seznámíme Vás s netušenými možnostmi volby materiálů i s chytrými tipy, jak ušetřit

3. STANOVENÍ TERMÍNŮ

  • veškeré společné konzultace samozřejmě musejí získat svou oficiální podobu, proto pro Váš klid vše zaneseme do smlouvy s pevně danými termíny, použitými materiály a dalšími dohodnutými náležitostmi

4. PRÁCE

  • přímo na místě vše nachystáme a zařídíme tak, aby mohly úpravy začít
  • pustíme se do naplánovaných prací, materiály i vybavení přivezeme, namontujeme
  • předáme Vám hotové dílo, z papíru ho společně během krátké doby, průměrně 4-6 týdnů,  přeměníme ve skutečnost!

Po celou dobu naší spolupráce Vám budou k dispozici naši specialisté pro odborné konzultace.

Těšíme se na Vás